Goed nieuws: de Groundfridge is geupgrade en leverbaar! - LINK

2022-07-24 02:35:11 By : Mr. Michael Liu

Je eten koel houden zonder een koelkast te gebruiken. De Groundfridge is een koelsysteem van de toekomst op basis van een principe dat eeuwen teruggaat. Het is de ultieme innovatieve versie van de traditionele kelder. Het beantwoordt aan de behoeften van mensen en bedrijven die hun eigen moestuin of wijnverzameling hebben en die moderne, zelfvoorzienende levens leiden. Het is zo niet alleen een product dat heel goed in de huidige tijd past maar ook simpelweg de goedkoopste kelder zonder bouwvergunning.

Hoe werkt het De Groundfridge wordt ingegraven en bedekt met de uitgegraven grond van zijn locatie. Deze bedekkende laag is ruim één meter dik en heeft voldoende isolerende eigenschappen waardoor de kerntemperatuur binnen de Groundfridge nauwelijks varieert. Verder is er een luchtventilatiesysteem dat de lucht in de Groundfridge ’s nachts ververst.

Ontwerp De Groundfridge is ontworpen door Floris Schoonderbeek en was genomineerd voor een Dutch Design Award in 2015. Het ontwerp heeft de kenmerken van een kelder met een aantal vriendelijke details: het is bolvormig en het witte, gladde oppervlak voelt ruim en schoon aan. De afgelopen jaren is de Groundfridge ontwikkeld tot een volwaardig product en de eerste Groundfridges worden nu geïnstalleerd. Daarnaast is er een bezoeklocatie aan “De Kleine Campus” in Arnhem, de woon-, werk- en experimenteerplek van ontwerper Floris Schoonderbeek.

Nieuw De Groundfridge is constanter en beter bestuurbaar geworden voor de gebruiker. De tijdgestuurde ventilator, die op de koudste momenten van de nacht extra koude lucht toevoert, zorgt ervoor dat de Groundfridge langer in het seizoen op temperatuur blijft.

Upgrades – Lichtere en beter geïsoleerde deur. – 8 tot 10 cm duurzame isolatieschaal voor betere isolatieresultaten en bescherming van de Groundfridge. – Innovatieve roestvrijstalen trapleuning met ventilatiefunctie. – Tijdgestuurde ventilatie op oplaadbare batterij voor luchttoevoer tijdens koudste moment van de nacht. – Sterker en eenvoudig te installeren kastsysteem.

Groundfridge is ontstaan onder de vlag van Studio Floris Schoonderbeek, bekend van onder andere product label Weltevree, de Dutchtub Original en het succesvolle laadpunt voor elektrische auto’s de Lolo. Inmiddels is het project Groundfridge uitgegroeid tot een zelfstandige organisatie met een eigen team dat zich volledig richt op dit project.

Vanaf juni 2019 is de Groundfridge in de Benelux leverbaar en buiten de Benelux vanaf 2020.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Link magazine bericht over de toegevoegde waarde van leveranties en investeringen in de industrie.

Link Magazine signaleert overnames, fusies en allianties (en de beëindiging daarvan) in de industrie.

Hoe krijgen we de productiviteit van de processen binnenshuis omhoog? Wat is nodig om de complete supplychain beter te stroomlijnen? Daarover sparren directeuren en managers binnen het Platform Productiviteit van Link Magazine.

Het implementeren van het businessmodel Servitization impliceert een verschuiving van een organisatie waarin het product centraal staat naar een organisatie waarin de dienst centraal staat. Die ambitie zorgt voor de nodige organisatorische en technische uitdagingen. Via het Platform Servitization wil Link Magazine bedrijven daarvan bewust maken door te kennis vergaren en die te delen zodat bedrijven die overgang duurzaam en winstgevend kunnen maken.

Eerste Link Magazine Annual Golf Tournament

Het Link Magazine Annual Golf Tournament 2022 op 2 juni op de baan van Best Golf is mede mogelijk gemaakt door Fellowmind, LM Systems en SMC. De deelnemers kijken al uit naar de volgende editie (op 1 juni 2023) van het toernooi, zo valt aan het eind van de avond aan alle tafels horen: ‘Ik heb écht een fantastische dag gehad!’

Foto’s: Vincent Knoops Meer over 'Eerste Link Magazine Annual Golf Tournament' >

Link is een managementblad over eigentijdse vormen van samenwerking tussen bedrijven onderling en tussen bedrijven, (semi-)overheid, universiteiten en hogescholen. De kernwoorden zijn management, marketing en technologie. Omdat samenwerken vaak leidt tot het vernieuwen van producten of processen krijgen technologie en innovatie veel aandacht. Link Magazine richt zich in het bijzonder op het management betrokken bij die samenwerking in de toeleverketen: het algemeen management, maar ook dat van R&D, Sales, Purchasing, Productie, et cetera.

E-mail adres: Laat dit veld leeg als je een mens bent: